Sunday, February 1, 2009

Segala Puji Hanya Bagi Allah

Ya Allah,pada awalnya engkau telah mengujiku,mengujiku dengan ujian kegagalan,namun aku berserah kepadamu,aku lalui hidupku dengan hati yang cekal dan tabah menghadapi ujian..Terkadang diriku merasakan kecil namun engkau sangat mengasihi hambamu,engkau tetap saja memberiku kekuatan,engkau kurniakan kepadaku ilmu,perasaan kasih sayang,rezeki..Aku berterima kasih kepadamu Ya Allah..Ilmu yang engkau berikan akan aku gunakan untuk memimpin diriku,keluargaku,keturunanku agar kami selalu menjadi orang yang berilmu dan beriman kepadamu,oh Tuhan,berikanlah aku kebijaksanaan dalam mengharungi dunia ini,rahmatilah kedua ibubapaku kaum keluargaku,rahmatilah insan yang ku sayangi dan keluarga mereka..Mudahan kami semua berada dalam pemeliharaanmu..Aku bersyukur kepadamu kerana engkau berikan kepadaku kejayaan ini,mudahan impian kami akan tercapai dan di makbulkan olehmu..Maha suci engkau Ya Allah....