Monday, December 8, 2008

Wahai Allah,Aku telah berlaku Zalim yang amat

Wahai Allah yang maha mengetahui,aku telah melukai hati seseorang yang aku cintai,aku telah melanggar janjiku,aku telah menzaliminya,Wahai Allah yang maha pengasih,hanya engkau mengetahui niatku,hanya engkau mengetahui diriku, Ya Allah,aku mohon walau diriku tak berdaya,tetapi aku memohon agar dirinya tetap teguh berdiri untuk mengapai kejayaanya,kejayaan yang selama ini menjadi impiannya,janganlah diriku ini menjadi penghalang bagi dirinya untuk mengapai kejayaanya...Wahai tuhan yang maha pencipta,berikanlah kekuatan kepada dirinya yang sedang berjuang,walau angin meniup kencang,takkan gegar pendiriannya,aku menerima pembalasan atas kezaliman yang telah aku buat kepadanya,aku terima pembalasan atas kebodohanku,aku kembali kepadamu Ya Allah,aku kembali...Andai nafas ini engkau berhentikan,kau tuliskan kepada HNRTQ akan kejayaan dan kebahagiaan yang kekal dan berpanjangan,kau limpahkan rahmat kepada beliau dan kaum keluarga beliau......Aku kembali kepadamu,aku kembali,aku kembali...Kuatkan pendirian beliau walau sebesar ombak manapun beliau tetap berdiri teguh,teguh melihat kehadapan,teguh dengan pendirian,teguh dengan keimanan,teguh dengan kepercayaan...Ya Allah aku telah menzalimi diriku sendiri,maka ampunilah diriku,pimpinlah aku kejalan yang engkau redhai dan tidak akan kembali kepada apa yang telah aku lakukan,aku akui aku telah merosakkan segalanya,sehingga masa itu tiba,aku tetap dalam gengamanmu Ya Allah sampai bila-bila....